| Home  Blogs Help Search Login Register  
« previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: afgift  (Read 7826 times)
muccax
Full Member
***
Posts: 86


« on: January 26, 2009, 07:27:34 pm »

jaja ja ja ja  Smiley Smiley Smiley Smiley Smiley Smiley Smiley Smiley Smiley

fik brev fra skat i dag ....... fik 7000 kr retur i afgift ,,,,,, så den er blevet sat til 13555 kr

god dag i dag
mvh
otto
Logged
Anders Dinsen
Administrator
YaBB God
*****
Posts: 3186



WWW
« Reply #1 on: January 26, 2009, 09:16:03 pm »

TILLYKKE!! Godt gået Smiley
Logged

1982 Talbot Matra Murena 2.2 prep 142
2017 BMW i3 "Charged Professional" 94Ah

Used to own:
2001 Renault Matra Grand Espace "The Race" V6 24v
1997 Renault Matra Espace 2.0 8V
1987 Renault Matra Espace J11 2.2
krede
YaBB God
*****
Posts: 1172



« Reply #2 on: January 27, 2009, 08:39:04 pm »

Hvis det var på den sorte vi så ovre ved Waldo synes jeg sgu også 20 af de lange var alt alt for meget i afgift. Smiley
Logged
René Holm
Jr. Member
**
Posts: 47


« Reply #3 on: February 07, 2009, 11:42:06 am »

Tillykke. det er sku første gang jeg har hørt om nogle der har fået penge tilbage.
Jeg selv fik en ekstra regning på kr. 3000,- tilbage i 2004
Logged

1983 Matra murena 2,2
Matra_Hans
YaBB God
*****
Posts: 659


Owner of Bagheera, Rancho, Murena & Espace


« Reply #4 on: February 07, 2009, 03:20:54 pm »

Jeg havde selv planlagt at klage over afgiften på min Espace, hvor skat skulle have 92.000 kr i afgift. Men jeg besluttede at lade være, for man ved jo aldrig hvad de kan finde på i anden omgang.

mvh Hans
Logged
krede
YaBB God
*****
Posts: 1172



« Reply #5 on: February 07, 2009, 03:33:54 pm »

Min erfaring med ALLE grene af det offentlige er, at hvis noget virker urimelig eller Unfair, kan der næsten altid noget at hente ved at brokke sig!
Med al respekt for folk ansat i systemet, synes jeg der hersker en UDPRÆGET angst for at træffe selv den mindste beslutning... og det resulterer ofte i en kæmpe sikkerhedsmargin til det offentliges fordel.
Logged
Pages: [1] Print 
« previous next »
Jump to: