| Home  Blogs Help Search Login Register  
« previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: Matra murena til salgs ?  (Read 9650 times)
danq
Newbie
*
Posts: 2


« on: January 27, 2009, 12:25:27 am »

Hei,

Nordmann her, er på leting etter en murena ( helst 2,2 ) motormessing i orden til en rimelig penge ?
Har gidt opp å lete i norge, så her er jeg.

Faren min hadde en for noen år siden, og jeg har vært forelsket i murena'en siden den tid.
Synd han solgte den ;(

Er hovedsakelig på leting etter en som er O.K mekanisk og heller evt mer dårlig interiør\lakk.
Har funnet ut at det er ikke så utrulig morsomt å skru på motoren oppi det stoooore motorrommet hehe...

Logged
Fairhansen
Guest
« Reply #1 on: January 27, 2009, 05:03:11 pm »

Der er kun 1 stk. 2,2 tilsalg i øjeblikket - men tøm nu ikke hele Danmark for Mureanaer med dine `"oliepenge" Grin
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=58287296

Mvh FairHansen
Logged
danq
Newbie
*
Posts: 2


« Reply #2 on: January 27, 2009, 06:22:07 pm »

Der er kun 1 stk. 2,2 tilsalg i øjeblikket - men tøm nu ikke hele Danmark for Mureanaer med dine `"oliepenge" Grin
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=58287296

Mvh FairHansen


Haha x)

20År gammel, jobber som elektro tekniker på sementfab. ikke plattform hehe..

Har så ufattelig lyst på en murena, men vil ikke ha en som er ferdig opppusset, liker å ha noe å gjøre så .Grin
Logged
Anders Dinsen
Administrator
YaBB God
*****
Posts: 3186



WWW
« Reply #3 on: January 27, 2009, 07:19:25 pm »

Der er kun 1 stk. 2,2 tilsalg i øjeblikket - men tøm nu ikke hele Danmark for Mureanaer med dine `"oliepenge" Grin

Pyt, vi køber da bare nogle flere i Tyskland! Wink

Dan, jeg håber du finder en go' bil! Smiley
Logged

1982 Talbot Matra Murena 2.2 prep 142
2017 BMW i3 "Charged Professional" 94Ah

Used to own:
2001 Renault Matra Grand Espace "The Race" V6 24v
1997 Renault Matra Espace 2.0 8V
1987 Renault Matra Espace J11 2.2
krede
YaBB God
*****
Posts: 1172



« Reply #4 on: January 27, 2009, 08:41:50 pm »

Der er kun 1 stk. 2,2 tilsalg i øjeblikket - men tøm nu ikke hele Danmark for Mureanaer med dine `"oliepenge" Grin

Pyt, vi køber da bare nogle flere i Tyskland! Wink

Dan, jeg håber du finder en go' bil! Smiley

Er der LANGT mellem de gode i Murenaer I Tyskland!!.. var i sin tid selv dernede et par gange og det var noget værre skrammel der stod der når man kom frem.

Havde Jesper ikke en hvid 2.2'er til salg?
Logged
RazorbackNOR
Sr. Member
****
Posts: 494



« Reply #5 on: January 28, 2009, 09:10:56 am »

Hei,

Nordmann her, er på leting etter en murena ( helst 2,2 ) motormessing i orden til en rimelig penge ?
Har gidt opp å lete i norge, så her er jeg.

Faren min hadde en for noen år siden, og jeg har vært forelsket i murena'en siden den tid.
Synd han solgte den ;(

Er hovedsakelig på leting etter en som er O.K mekanisk og heller evt mer dårlig interiør\lakk.
Har funnet ut at det er ikke så utrulig morsomt å skru på motoren oppi det stoooore motorrommet hehe...



Heisann DanQ

Nordmann her også. Skal høre litt rundt, vet at det var en rød S til salgs i sommer ihvertfall, møtte eieren tidligere på NSK treff på Øvrevoll. Hvis jeg ikke husker HELT feil, så skal det kasnkje være en gul ombygget et iAsker/Bærum til salgs, kjenner litt til tidligere eier og "påpasser" av bilen.

http://dl.getdropbox.com/u/401926/Murena/Murena5a_web.jpg

Hvilket prisområde tenker du på? sist jeg sjekket skal det være 13 biler totalt i Norge, både regisrerte og uregistrerte.
Logged

2010 Mazda 3 1,6  Diesel Gunmetal Blue
1983 Matra Murena 2.2 Platine
50cc Pocketbike
IPSC shooter
Pages: [1] Print 
« previous next »
Jump to: