| Home  Blogs Help Search Login Register  
« previous next »
Pages: 1 [2] Print
Author Topic: Så!! Nu begynder min Bagheera endelig rigtig at tage form :D  (Read 18886 times)
Moes
Sr. Member
****
Posts: 171



« Reply #15 on: October 14, 2009, 07:38:43 pm »

Tak for de pæne ord Smiley
Her er at par billeder af kabinen.
Jeg har også poleret mit plænumkammer eller hvad det nu hedder, det pyntede en hel det i motorrummet Smiley    Billederne kunne dog godt have været en tand bedre.
       Det grønne i bunder er bare primer, jeg har bare først tænkt mig at male det når sæderne alligevel skal ud. Jeg har også fundet et rat jeg synes kunne være rigtig lækkert, det har en meget fornuftig dybde på 90mm, og så ville farverne nok stå pænt til bilen.        

vh. Frederik
« Last Edit: October 14, 2009, 07:48:14 pm by Moes » Logged
krede
YaBB God
*****
Posts: 1172



« Reply #16 on: October 14, 2009, 08:07:23 pm »

Ved ikke rigtigt hvor meget "Drifting " jeg ville ha lyst til at lave i en centermotorbil ... det lidt jeg har prøvet i Murenaen var bestemt ikke nogen rar oplevelse!! Smiley

Jeg synes egentligt at helt sorte sæder ville være fine.
Skal der noget kunst læder eller tæppe på din motorklap? eller skal den være rå metal?

Og JA!! din indsugning der er FED!!... du skulle du give den lidt gennemsigtig voks eller lignende elles kan irre den igen på ingen tid.
Logged
KiJa
Sr. Member
****
Posts: 116



« Reply #17 on: October 15, 2009, 03:31:35 pm »

Det bliver godt nok flot, jeg synes også den orange farve er ret fræk til bilen, og flot med logo'et i frontklap.

Altid spænnende at se billederne, efterhånden som det skrider frem.

Jeg tror at sort/orange sæder ville være rigtig "frækt" til bilen.

Held og lykke med det videre forløb.

Kim
Logged
Moes
Sr. Member
****
Posts: 171



« Reply #18 on: October 15, 2009, 10:33:49 pm »

haha..  Nej, jeg har dog heller ikke tænkt mig at "drifte" i den  Cheesy
Der er slf. lidt misvisende hvis det står på rattet, men jeg kan bare godt lide faconen og farverne på rattet.
Mht. til motorhjelmen så skal den bare stå som rå alu. over hullet skal forhøjningen fra den originale plade sidde, den har jeg skåret ud og fået malet blank-sort.

Jeg har tænkt mig at køre ud til et par forskellige sadelmagere og lade dem give et tilbud,  de har sikkert også nogen farve-prøver, jeg kan ikke rigtig forestille mig orange læder.   

Frederik 
Logged
KiJa
Sr. Member
****
Posts: 116



« Reply #19 on: October 15, 2009, 10:45:59 pm »

Nej måske ikke lige orange læder (har nu heller aldrig se en orange ko Grin), hvis det er lædersæder der skal i, men sort og en brun nuance over mod det orange. Synes også godt om Jespers forslag.
Logged
krede
YaBB God
*****
Posts: 1172



« Reply #20 on: October 19, 2009, 01:03:17 pm »

En lille ko reklamerede for milka cholokade i 90'erne.... men det ville være synd med den farve sæder Cheesy
Logged
Pages: 1 [2] Print 
« previous next »
Jump to: