| Home  Blogs Help Search Login Register  
« previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: Julegave til den orange panter :)  (Read 7469 times)
Moes
Sr. Member
****
Posts: 171



« on: December 26, 2009, 08:06:17 pm »

Hej
Jeg må bare lige vise jer min julegave!

Jeg havde dog selv en finger med i spillet, så det var ikke helt uventet da jeg pakkede et sæt rustfri Tex torpedo side-spejle op  Grin   

Og et forsinket God jul
 
Frederik
Logged
Anders Dinsen
Administrator
YaBB God
*****
Posts: 3186



WWW
« Reply #1 on: December 27, 2009, 08:34:14 am »

Hvor er de fine. Tillykke med dem Smiley Og god jul til dig også!

/Anders
Logged

1982 Talbot Matra Murena 2.2 prep 142
2017 BMW i3 "Charged Professional" 94Ah

Used to own:
2001 Renault Matra Grand Espace "The Race" V6 24v
1997 Renault Matra Espace 2.0 8V
1987 Renault Matra Espace J11 2.2
Bagheera Lars
Sr. Member
****
Posts: 170



« Reply #2 on: December 27, 2009, 10:17:26 am »

Det ser godt ud!...... Jeg glæder mig til at se den Orange Panter vækket til live til foråret!...  Wink God jul, og godt nytår her fra det midtfynske, hvor både pantere, muræner, og andre vilddyr sover vintersøvn, og blot venter på forårets ankomst!!.... Grin

Lars
Logged

M 530 LX 1972, Bagheera 1 S 1976, Rancho 1978
krede
YaBB God
*****
Posts: 1172



« Reply #3 on: December 31, 2009, 02:18:12 pm »

Det er bare en dejlig bil du har dig der! Smiley
Logged
Moes
Sr. Member
****
Posts: 171



« Reply #4 on: July 29, 2010, 12:09:26 pm »

Hej  
Jeg havde lige Bagheeraen ude af garagen i går. Det nærmer sig jo den tid hvor jeg skal have den til syn, så jeg ville lige have den ned og tjekke om der var noget åbenlyst der skulle laves inden jeg får prøveplader på den.
       Der er tilsyendeladende kun to ting, jeg skal have lavet inden jeg køre den til syn, jeg skal have justeret forlygterne, og have monteret et nyt speedometerkabel (det gamle kabel er knækket inde i forhjulsakselen Sad ). Der er selvfølgelig stadig en lang række småting jeg gerne vil have lavet/lavet om. Og så skal jeg have lavet sæderne, men det må vente til det bliver vinter Smiley  
    
Jeg skal have monteret olie-tryk og olie-temperatur sensore.
Skiftet blinklys og positionslys lygter foran, jeg vil gerne have nogen med klart glas, så de passer lidt bedere til de andre lygter.  
Jeg har tidligere ombetrukket skyggen over instrumentbrættet, men jeg er ikke helt tilfreds med resultatet, så det skal nok også laves om.
Der ud over mangler jeg de indvendige lister ved bunden af sideruderne, dem har jeg ikke haft held til at finde endnu.

Frederik                  
« Last Edit: July 29, 2010, 12:21:36 pm by Moes » Logged
Jon Weywadt
YaBB God
*****
Posts: 1002



« Reply #5 on: July 30, 2010, 08:39:40 am »

Der ud over mangler jeg de indvendige lister ved bunden af sideruderne, dem har jeg ikke haft held til at finde endnu.

Frederik                  

Hej Frederik.

Den er godt nok blevet flot. Tillykke med det gode resultat.

Med hensyn til listerne, så prøv at se hos http://sindby.dk/  De har en mængde forskellige gummilister, også til vinduer, så det kan være at du kan finde dem der.

Det er selvfølgelig i metermål og de sælger vist kun i længder af min. 5 m. Men hvis det er eneste mulighed, så kan det jo være at du kan afsætte resten.
Logged

Matranaut par excellence Cool
KiJa
Sr. Member
****
Posts: 116



« Reply #6 on: July 30, 2010, 08:43:02 pm »

Hej Frederik

Flot flot, den bliver godt nok "sej" held og lykke fremover.

Hilsen Kim
Logged
Fairhansen
Sr. Member
****
Posts: 131


« Reply #7 on: August 02, 2010, 09:47:16 pm »

Den er virkelig flot og farven er super - jeg savner en jeg havde i 80 erne. Den var gul og blev af mine misundelige "venner" kaldt pandekagen ( den blev desværre til en harmonika i fronten, efter en større kørefejl ,og så var der desværre en Matra mindre Cry

Logged

Murena 2.2 1982 - Renault Laguna 2012 - BMW K1300R 2013
Pages: [1] Print 
« previous next »
Jump to: