| Home  Blogs Help Search Login Register  
« previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: Kender i en god sadelmager?  (Read 6950 times)
Moes
Sr. Member
****
Posts: 171



« on: February 16, 2011, 09:06:49 am »

Hej

Jeg er på udkig efter en fornuftig sadelmager, og så tænkte jeg, at jeg lige ville høre, om der skulle være nogen her inde der har gode erfaringer en en? 
      Jeg har tidligere fået anbefalet en fra København på et andet forum, men jeg tænker at det kunne være rart lige at få tilbud fra et par forskellige.

vh. Frederik 
Logged
northmurena
Sr. Member
****
Posts: 210



« Reply #1 on: February 16, 2011, 10:35:34 am »

Hej Frederik,
jeg er sadelmager. Normally we are doing horse-saddles ( sorry, have to continue in english, i´m just  learning dansk ), but for a Matra i would make an exception. I made also the seats for my Murena myself. What do you need for your Bag ?

We are moving to Denmark on March 1st. If you want, we can just send me an E-Mail and let me know what you want for your car.

Hilsen
Kai
Logged
Moes
Sr. Member
****
Posts: 171



« Reply #2 on: February 16, 2011, 12:11:43 pm »

Hej Kai

It sounds god Wink

My Bagheera needs new foam in the seats, and I would like the new covers to be made of leather  Grin
     I will write you an E-mail and attach some pictures.

Where in Denmark are you moving to?

venlig hilsen Frederik
Logged
northmurena
Sr. Member
****
Posts: 210



« Reply #3 on: February 16, 2011, 09:55:02 pm »

Hej Frederik,
how sad, i just sold two months ago a set of Bag-seats to Austria. The foam was in very good condition, only the tissue was in bad condition. Got only 40 Euro for this at Ebay. :-(
But anyway, new foam can be made and leather is a good idea. Gives some luxury to a Matra. I know it is not traditional and the purist between the Matra-Owners would lynch me, but i think leather fits a car like a Matra much better than tissue.

We are going to Bønnerup, near to Glesborg, between Randers and Grenaa. If you want to make a visit, you are welcome any time.

I will E-Mail you my phone-number when i got your E-Mail.

vh
Kai
Logged
hoffmann
Sr. Member
****
Posts: 168


I'm a llama!


« Reply #4 on: February 18, 2011, 07:17:01 pm »

@ Kai, velkommen til Jylland ! Jeg trænger også til nye sæder, men har endnu ikke fundet det originale stof ! Skal vi få en til at producere et par hundre meter af den sort?hvide ?

Hilsen Poul (Skive)
Logged
northmurena
Sr. Member
****
Posts: 210



« Reply #5 on: February 18, 2011, 10:17:39 pm »

Hi Poul, it seems we should make a Matra-Meeting in Bønnerup and i will take orders. ;-) Perhaps i should change my job from saddlemaker to car-restorer :-) :-)

Hilsen
Kai
Logged
hoffmann
Sr. Member
****
Posts: 168


I'm a llama!


« Reply #6 on: February 19, 2011, 05:25:49 pm »

God idé Kai  Wink 
Logged
northmurena
Sr. Member
****
Posts: 210



« Reply #7 on: February 19, 2011, 11:07:18 pm »

The meeting or changing my job ?

~kai
Logged
Pages: [1] Print 
« previous next »
Jump to: