| Home  Blogs Help Search Login Register  
« previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: Jeg leder efter et føresæde til min Murena og en S knast  (Read 6550 times)
Jon Weywadt
YaBB God
*****
Posts: 1002



« on: March 21, 2011, 10:26:47 am »

Ved træffet på Tåsinge var der en af jer der nævnte at han havde ekstra sæder til Murenaen liggende. Jeg kan ikke huske hvem af jer det var, men hvis du læser dette, så send mig en besked.

Jeg vil gerne låne føresædet (eller købe hvis du hellere vil det) mens jeg får ombetrukket mine sæder.

Der var også en af jer som var i færd med at skifte en 2.2S motor ud med noget andet og var villig til at ombytte S knastakslen med min standard knast. Vi fik ikke snakket om "kompensation"  Smiley Men det har stadig interesse, hvis tilbuddet gælder endnu. Send mig en besked. Eventuelt er jeg aftager til hele motoren. Grin

Det er jo ved at være forår. Jeg fik vasket Murenaen og luftet den i går. Det var skønt at komme ud at køre igen. Den startede med det samme og kører godt. Har problemer med 2. gear synkroen igen. Den nye holdt kun sommeren over.  Angry
Logged

Matranaut par excellence Cool
Fairhansen
Sr. Member
****
Posts: 131


« Reply #1 on: March 21, 2011, 08:23:19 pm »

Kan du huske præcist hvad du gør for at den starter hurtigt - træder du speederen lidt ned eller vipper den helt i bund eller lignende??
Logged

Murena 2.2 1982 - Renault Laguna 2012 - BMW K1300R 2013
hoffmann
Sr. Member
****
Posts: 168


I'm a llama!


« Reply #2 on: March 21, 2011, 09:51:30 pm »

OBS hvis jeres fine Murena ikke starter med det samme (choker men uden pedal) bør i gennemgå benzin slanger , benzin pumpe og carburator for utætheder.
Da jeg for år tilbage købte min bil var den lidt svag til at springe igang, en elektrisk benzin pumpe plus friske benzin slanger løser problemet.
Bemærk evt om der lugter af benzin i motor rummet, så er det oftest skangerne der siver en smule.
Logged
Jon Weywadt
YaBB God
*****
Posts: 1002



« Reply #3 on: March 22, 2011, 10:02:53 am »

Jeg har fuld choker på og holder kun foden klar over speederen, så starter den. Tricket er sikkert den elektriske benzinpumpe jeg har. Den sørger for at der er benzin i karburatoren inden jeg får drejet nøglen.  Cheesy

Jeg håber stadig på at høre fra de to jeg eftersøger i min post ovenfor  Huh
Logged

Matranaut par excellence Cool
krede
YaBB God
*****
Posts: 1172



« Reply #4 on: March 23, 2011, 07:20:32 pm »

Jeg har et ekstra sæt sæder liggende.... og du må gerne låne førersædet.. men det ligger i Nordjylland
Logged
Jon Weywadt
YaBB God
*****
Posts: 1002



« Reply #5 on: March 24, 2011, 09:18:47 am »

Jeg har et ekstra sæt sæder liggende.... og du må gerne låne førersædet.. men det ligger i Nordjylland

Det er jo lidt langt væk. Cheesy  Nogen chance for at du kommer forbi "civilisationen" på et tidspunkt ? Huh
Logged

Matranaut par excellence Cool
krede
YaBB God
*****
Posts: 1172



« Reply #6 on: March 24, 2011, 03:26:17 pm »

Nok ikke lige foreløbig.. men måske andre skal den vej, så kan de få det med over Smiley
Logged
Pages: [1] Print 
« previous next »
Jump to: