| Home  Blogs Help Search Login Register  
« previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: Ranchero  (Read 20293 times)
ranchero vidar
Newbie
*
Posts: 4



« on: June 13, 2011, 09:08:37 am »

Hello
As a new member here,i should present my self.Im fromNorway.Vestnes close to Molde.And working on a shipyard.STX.OSV.I have always been intr in cars,most be from my dad.So oneday im sitting here and looking internett,i found my car.It was like that car i just have to bay.Because i rember my dad have one,and i have not se a car like that after.So it takes me 16 hours to pic up the car.And im so old na,so i have to get somthing to do on my later days.On the picture it looks nice,But that was only on picture.But it will be fun to start on one day.I have mostly been working with cars.Soo my favorits its old Ford and Saab i Have tree of them just now.So now i will try Ranhero.What my first pic of the car must bee the wheels,dont now if its orginal,but cute.I will try too load up som picture,if i find how too do it.So from now on i will be here whit lot of quistions.I hope you understand my English,its bben some time seens i use it.

Vidar
Logged
RazorbackNOR
Sr. Member
****
Posts: 494



« Reply #1 on: June 13, 2011, 09:49:54 am »

Velkommen Vidar.

Ja, bilen ser jo bra ut den. Håper det ikke er så mye å gjøre på den. Det er noen andre nordmenn her, men vi er ikke mange.

Fra Drammen med en Murena selv her
Logged

2010 Mazda 3 1,6  Diesel Gunmetal Blue
1983 Matra Murena 2.2 Platine
50cc Pocketbike
IPSC shooter
ranchero vidar
Newbie
*
Posts: 4



« Reply #2 on: June 13, 2011, 10:05:36 am »

Heisann
Ja det er kjekt det er noen fra Norge også her.Det er masse rust ja,men ser fin ut på bilder,tenkte lage meg en post ettersom jeg arbeider meg fremmover.Jeg så en Matra Bagheera på Blocket.se som jeg hadde lyst på,men får få denne på veien først.
Vidar
Logged
Matra_Hans
YaBB God
*****
Posts: 659


Owner of Bagheera, Rancho, Murena & Espace


« Reply #3 on: June 13, 2011, 02:27:05 pm »

Hi
Your Rancho looks nice and neat on the pictures, but as with the Bagheera rust under the fibreglass parts can be seriously difficult and time consuming to repair.

Hans
Logged
ranchero vidar
Newbie
*
Posts: 4



« Reply #4 on: June 13, 2011, 06:49:29 pm »

Hello Matra Hans

Yeas as i say its mostly look nice on the picture,but i already done some check and yeas its a lot of work,but i have to use the time and it will be.But picture it will be,beacause i now that evrybody loves that.Haha.

reegards Vidar
Logged
RazorbackNOR
Sr. Member
****
Posts: 494



« Reply #5 on: June 13, 2011, 07:01:50 pm »

Hvis du har mer penger enn vett, så har man jo denne også da
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29003019
Logged

2010 Mazda 3 1,6  Diesel Gunmetal Blue
1983 Matra Murena 2.2 Platine
50cc Pocketbike
IPSC shooter
ranchero vidar
Newbie
*
Posts: 4



« Reply #6 on: June 13, 2011, 08:46:48 pm »

Haha dårlig med begge deler her,men hadde vært moro og hatt en sånn en,vet ikke hva de ligger i, men den siste idiot er vel ikke død ennå.Så mulig han får solgt den.Syns det er utrolige priser på veteran biler sjenerelt.

Mvh Vidar
Logged
Pages: [1] Print 
« previous next »
Jump to: