| Home  Blogs Help Search Login Register  
« previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: Rancho  (Read 11439 times)
channie
Newbie
*
Posts: 9


« on: August 03, 2012, 10:45:12 am »

Hejsa Matra folk.

Jeg ville lige høre om der er nogle som ved, hvor der står en Matra Rancho som ikke er rustet væk, som de vil sælge ?

M.v.h Channie og Kim
Logged
northmurena
Sr. Member
****
Posts: 210



« Reply #1 on: August 03, 2012, 12:42:13 pm »

Jo. Se her:

http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s-anzeige/niedersachsen/autos/sonstige_autos/u734215
Logged
RazorbackNOR
Sr. Member
****
Posts: 494



« Reply #2 on: August 03, 2012, 01:12:43 pm »

Jeg sku lige til at si "good luck finding that" men der ser da ut til at der er noen igjen med mer metall enn rust.

Til lykke med framtidig innkjøp og velkommen til holdet.  Grin
Logged

2010 Mazda 3 1,6  Diesel Gunmetal Blue
1983 Matra Murena 2.2 Platine
50cc Pocketbike
IPSC shooter
northmurena
Sr. Member
****
Posts: 210



« Reply #3 on: August 03, 2012, 04:44:39 pm »

Lidt om historie hvorfor der er til salg:

http://matraforum.de/forum/index.php?page=Thread&threadID=4609

Hilsen
Kai
Logged
channie
Newbie
*
Posts: 9


« Reply #4 on: August 03, 2012, 06:23:38 pm »

Hej Kai.

Ved du noget ang rust i den ?

Hilsen Channie og Kim
Logged
channie
Newbie
*
Posts: 9


« Reply #5 on: August 03, 2012, 06:27:26 pm »

Hejsa RazerbackNor.

Tak for det. Smiley

Hilsen Kim
Logged
northmurena
Sr. Member
****
Posts: 210



« Reply #6 on: August 03, 2012, 08:23:29 pm »

Hej Kim,

jeg kender dem ikke personlig. Jeg ved kun om det historie. Det salger har søgt for en rigtig, rigtig, rigtig godt Rancho sidste forår og har købt de første i starten af Marts og de anden to uger sener. Men sin kone war ikke så glad om TO Rancho. Hun mener en Rancho er nok og han skal salger en af det. Jeg har sæt mange fotos, det bil ser næstem som ny ud. Jeg tror, det er en godt køb.

Hilsen
Kai

PS: jeg har skrivet en E-Mail til dig lige nu om det Murena-dele
Logged
channie
Newbie
*
Posts: 9


« Reply #7 on: August 03, 2012, 09:27:12 pm »

Hej kai

okay det lyder som noget der er interessant med den rancho. min far har haft 5- 6 stk af dem så ved at de har lidt problemer med rust Smiley. men kun godt tænke mig ene, har også mange stumper til dem. også nu hvor jeg har fået nr 2.barn vil det være nemmere at komme ude at køre i en rancho. det er ikke nemt at være alle i en murena..
Logged
northmurena
Sr. Member
****
Posts: 210



« Reply #8 on: August 03, 2012, 11:38:13 pm »

....5-6 stk...... Ja, med en Rancho du har brug for flere..... Ranchos ruster så hurtig.... Grin Grin
Logged
channie
Newbie
*
Posts: 9


« Reply #9 on: August 04, 2012, 10:56:58 am »

Haj kai

ja det er kun en jeg vil have  Smiley

hilsen kim
Logged
Johannes
Newbie
*
Posts: 3


« Reply #10 on: August 22, 2012, 09:58:32 pm »

Hej,

I min jagt på en god Rancho, har jeg i foråret 2012 med egne øjne set den røde 78´er i Bad Bentheim. Jeg kan kun anbefale, at man ikke bruger tid på at køre ned og ser den. Det er et vrag! Den har ikke været synet i over 6 år, og der er tæringer alle de klassiske steder, der kan være på en Rancho. Den er fugtig i bunden, og der er lavet en del "kreative" rustreparationer flere steder. Anhængertrækket er knækket af pga. rust! Sæderne er pæne og der er fine Rancho X-alufælge på den.
I bedste fald en reservedelsbil - eller et projekt for den vedholdende entusiast. Selvom Ranchoer i dag er dyre, så gælder det altså primært biler, som er i orden. Denne bil er højst 1500 Euro værd.

Jeg kan efterfølgende sige, at der findes gode Ranchoer. Jeg har efter turen til Bad Bentheim fundet og købt et godt eksemplar fra Sydfrankrig. Bilen er 99,5% rustfri, men var heller ikke gratis. Det kan altså godt lade sig gøre - men som udgangspunkt skal man glemme biler som er solgt fra ny i den nordlige del af Europa.
Logged
Bagheera Lars
Sr. Member
****
Posts: 170



« Reply #11 on: August 22, 2012, 11:02:19 pm »

Hej Johannes
Så lykkedes det dig endeligt at finde en brugbar Rancho!... Tillykke..  Smiley ... Du kommer ikke forbi Stevns Camping i næste weekend, så vi kan se vidunderet?... eller er den ikke kørende?...

...Til Channie & Kim...Der står en Rancho her hos mig på Midtfyn, som kan købes  Smiley

Lars Tjørnelund
Logged

M 530 LX 1972, Bagheera 1 S 1976, Rancho 1978
Johannes
Newbie
*
Posts: 3


« Reply #12 on: August 25, 2012, 01:16:26 pm »

Hej Johannes
Så lykkedes det dig endeligt at finde en brugbar Rancho!... Tillykke..  Smiley ... Du kommer ikke forbi Stevns Camping i næste weekend, så vi kan se vidunderet?... eller er den ikke kørende?...

Lars Tjørnelund

Tak, tak...
Bilen er som sådan kørende, men ikke afgiftet/indregisteret endnu. Det bliver den også tidligst til 2013-sæsonen. Jeg er ikke sikker på, om jeg får tid til at besøge jer på Stevns (i så fald på prøveplader). Men vi får se...
Det bliver sjovt at få antallet af indregistrerede Rancho´er i Danmark op på 3 igen. Det ser jo ud til, at Hans Mølbjergs ikke længere er indregistreret efter at være blevet kasseret til syn...
Logged
channie
Newbie
*
Posts: 9


« Reply #13 on: August 27, 2012, 04:43:15 pm »

Hej johannes tak for din svar


du må godt sige til hvis du se en rancho der være at købe.


hilsen channie og kim
Logged
Pages: [1] Print 
« previous next »
Jump to: