| Home  Blogs Help Search Login Register  
« previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: popnitter  (Read 8637 times)
René Holm
Jr. Member
**
Posts: 47


« on: December 04, 2012, 06:29:24 pm »

Ville høre jer, om i kender til et firma, her i dk,  som forhandler popnitter i stor størrelse. Med stor størrelse mener jeg de nitter som bruges til det "kar" som batteriet som dækket er i.

Hilsen

René Holm
Logged

1983 Matra murena 2,2
northmurena
Sr. Member
****
Posts: 210



« Reply #1 on: December 05, 2012, 12:27:14 am »

Hej Rene, jeg kender heller ikke en firma her i DK hvor du kan købe de nitter. Jeg tager dem altid med mig hvis jeg er i Tyskland. ( Vi bruger det samme størrelse for vores produkter og det er ikke en almndelig størrelse hvor er nemt for at finde ). Men hvis du har kun brug for det 15-20 stykker for en bil du kan har dem fra mig ( undskyld for min dårlig dansk, jeg arbeijde stadigvæk for at forbedre dem ;-) ) .

Ring eller skriv og vi vil finde en løsning for at hente or at sende.

Hilsen
Kai
Logged
RazorbackNOR
Sr. Member
****
Posts: 494



« Reply #2 on: December 05, 2012, 12:56:09 pm »

synd jeg ikke tenkte på det, jog jobbet med flycontainere i alu og vi brukte noen 1000 av de nitter om dagen. Skulle tatt med nei en eske eller tre....
Logged

2010 Mazda 3 1,6  Diesel Gunmetal Blue
1983 Matra Murena 2.2 Platine
50cc Pocketbike
IPSC shooter
Carsten
Jr. Member
**
Posts: 25


VF85


« Reply #3 on: December 11, 2012, 09:12:03 pm »

Hej René.
Kjv har de nitter du har brug for.
http://www.kjv.dk/katalog/teknik/befaestigelse/boltevarer/blindnitter_og_blindmotrikker/standard_nitter/?filter1=4.8&filter2=&filter3=&filter4=&filter5=&filter6=Alu%2Fst%C3%A5l&filter7=16&filter8=&filter9=&filter10=&page=
Logged

René Holm
Jr. Member
**
Posts: 47


« Reply #4 on: December 13, 2012, 08:27:43 pm »

Mange tak for hjælpen.

Har fundet nogle nitter. Kai var nemlig så venlig at sende nogle til mig.
Så nu er murena´n samlet og snart klar til foråret  Wink
Logged

1983 Matra murena 2,2
Morten Blom
Full Member
***
Posts: 78


« Reply #5 on: December 18, 2012, 10:26:52 pm »

Biltema har dem, til en fordelagtig pris..
Ville gerne vedhæfte et link, men da jeg ligger midt på Nordsøen med et utrolig langsom net undlader jeg dette Cheesy
Mvh Morten
Logged
Jon Weywadt
YaBB God
*****
Posts: 1002



« Reply #6 on: December 20, 2012, 09:31:50 am »

Biltema har dem, til en fordelagtig pris..
Ville gerne vedhæfte et link, men da jeg ligger midt på Nordsøen med et utrolig langsom net undlader jeg dette Cheesy
Mvh Morten

Morten har ret. Jeg har selv købt popnitter i Biltema:
http://biltema.dk/da/Vaerktoj/Handvarktoj/Haftepistol-og-Nittevarktoj/Rustfrie-nitter-10-stk-12911/
Da jeg havde inderskjoldet af for at skifte kølerørene valgte jeg at sætte pop-møtrikker i hullerne og skrue skjoldet fast med rustfri skruer. Grin Nu er det lettere at få ud, f.eks. hvis jeg skal skifte køler.
Logged

Matranaut par excellence Cool
Morten Blom
Full Member
***
Posts: 78


« Reply #7 on: January 06, 2013, 08:38:47 pm »

Den med møtriknitterne havde jeg ikke selv overvejet, og har endda lige monteret hele fronten med almindelige nitter..
Det var egentlig lidt ærgerligt  Undecided
Logged
Pages: [1] Print 
« previous next »
Jump to: