| Home  Blogs Help Search Login Register  
« previous next »
Pages: 1 [2] Print
Author Topic: Bagheera emblem.  (Read 17462 times)
Jon Weywadt
YaBB God
*****
Posts: 1002



« Reply #15 on: June 02, 2013, 01:14:03 pm »

Så fik jeg mit emblem  Grin  og det er fuldstændig som nyt..  hvis det altså ikke er nyt!

Jeg glæder mig til at få sat det på!  men jeg er desværre lige midt i en lidt streng eksamensperiode, så der går nok lige et par uger.

Mvh og god weekend!  Frederik
Kan du vise os et billede af det?
Logged

Matranaut par excellence Cool
Moes
Sr. Member
****
Posts: 171



« Reply #16 on: June 06, 2013, 07:52:25 pm »

Her er det Wink
Logged
Bagheera Lars
Sr. Member
****
Posts: 170



« Reply #17 on: June 06, 2013, 09:09:33 pm »

Hej Frederik
Hvordan vil du fastgøre det?. Husker jeg ret når jeg mener at der på bagsiden sidder et antal små "dimser" til montering i huller i glasfiberen?.....  Huh ... Jeg fjernede disse og har monteret med dobbeltklæbende tape....Nænnede ikke at bore huller  Grin Og det holder upåklageligt. Har forøvrigt købt det førnævnte "S" hos HB...... Det blir næsten som at få ny bil!!... Cheesy
Logged

M 530 LX 1972, Bagheera 1 S 1976, Rancho 1978
Moes
Sr. Member
****
Posts: 171



« Reply #18 on: June 07, 2013, 08:52:45 am »

Jeg har haft samme tanke som du Lars. Der sidder fire små stifter på bagsiden, men jeg har også tænkt mig at fjerne dem. Og så sætter jeg det fast med sort montagelim eller dobbelt klæbende tape.

 
Logged
Jon Weywadt
YaBB God
*****
Posts: 1002



« Reply #19 on: June 13, 2013, 06:12:30 pm »

Her er det Wink
Phiilbert (Jan) laver skilte som vist i billederne nedenfor. Det første viser et original skilt limet i et plastic låg, så der er kanter omkring det. Det næste visor 3 silicone forme der så er støbt i låget. I formene hælder han så hvid (eller andre farver) akryl masse i. Det skal gøres forsigtigt så det kun er bogstaver og tal der fyldes. Til sidst hælder han sort akryl masse i og lader det hærde. Skiltene slibes derefter flade på bagsiden så de kan limes tæt på underlaget hvor de skal sidde. De øverste var forsøg.
Selvom dit skilt er meget langt vil jeg mene at den teknik også kan bruges til at kopiere det. Kræver dog stor omhyggelighed og en rolig hånd  Wink
« Last Edit: June 13, 2013, 06:15:00 pm by Jon Weywadt » Logged

Matranaut par excellence Cool
Pages: 1 [2] Print 
« previous next »
Jump to: