| Home  Blogs Help Search Login Register  
« previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: Tak for træffet 2013  (Read 6680 times)
Fairhansen
Sr. Member
****
Posts: 131


« on: September 08, 2013, 09:26:48 pm »

Tak for et hyggeligt træf i det vestfynske - herligt at se den lange slange af franske sportsvogne og glade målløse tilskuere der vinkede , siddende med Hans i følge/opsamlingsvognen:-)
Indrømmet, der var et par biler der var lækre i Strøjer samlingen, men de koster sikkert også det dobbelt af en lækker Matra:-))
Jeg mangler billeder af opstillingen under broen og af sølvpilen i Strøjer samlingen, så hvis i har nogle gode billeder så stjæler jeg dem gerne her fra forumet:-)

Vi ses i Jylland 2014
Logged

Murena 2.2 1982 - Renault Laguna 2012 - BMW K1300R 2013
ernst
Newbie
*
Posts: 12



« Reply #1 on: September 09, 2013, 10:07:07 am »

Kan de bruges?

(Murenaen fik en ny Benzinpumpe og transporterede os sikkert hjem)
Logged
ernst
Newbie
*
Posts: 12



« Reply #2 on: September 09, 2013, 10:19:36 am »

Et mere
Logged
Bagheera Lars
Sr. Member
****
Posts: 170



« Reply #3 on: September 09, 2013, 03:29:09 pm »

Hej Alle.

Der skal lyde en tak herfra. En tak for endnu en uforglemmelig Matra-weekend. Uforglemmelig af flere årsager. Først og fremmest pga. det fantastiske fremmøde af Matraer, og deres mennesker  Wink . Som altid var der en dejlig afslappet stemning, og et sensommervejr som viste sig fra sin bedste side. Når jeg kigger ud på regn, rusk og efterårsvejret som det opfører sig lige nu, må vi sige vi var heldige. Uforglemmelig blev weekenden også med tanke på campingpladsens værtspar...Desværre ikke for noget godt. De har i mine øjne fuldstændig misforstået servicebegrebet, når det handler om at være der for kunderne...Bevares!... de var der da..kl. 11.02 Sharp!!...og bad os om at gå i seng... Angry hmmm.... hvad ligner det også at voksne mennesker sidder oppe efter kl. 11 og snakker og hygger sig??...... Men bortset fra denne tåbelige lille detalje, som vi selvfølgelig ikke lader os gå på af, så sidder jeg med en god følelse af at det endnu engang lykkedes os at få maksimal nydelse ud af weekenden.... Jeg glæder mig allerede til næste år.

Lars
Logged

M 530 LX 1972, Bagheera 1 S 1976, Rancho 1978
Fairhansen
Sr. Member
****
Posts: 131


« Reply #4 on: September 09, 2013, 08:01:21 pm »

Et mere
1000 tak
Logged

Murena 2.2 1982 - Renault Laguna 2012 - BMW K1300R 2013
Moes
Sr. Member
****
Posts: 171



« Reply #5 on: September 10, 2013, 12:31:10 pm »

Tak for en rigtig dejlig weekend på fyn!

Hvis der er nogen der gerne vil modtage nogen billeder fra træffet, så kan i sende mig en mail på frederik_moes@hotmail.com, så sender jeg hvad jeg har Smiley 

Her er der blandt andet billeder af et sjældent syn i Danmark, seks styks Bagheera ved siden af hinanden Smiley

Vh. Frederik 
Logged
hoffmann
Sr. Member
****
Posts: 168


I'm a llama!


« Reply #6 on: September 12, 2013, 07:10:02 pm »

Det var da et super træf igen i år ! Skønt der er nogen der gider komme helt fra Norge, Sverige og Tyskland, bare for at sparke dæk ! Det kan ikke kun være bilerne, det må også være fordi vi har hyggen !
Tak til Lars og Lone + Lars og Helene for det gode arangement. Aldrig har jeg været SÅ udhvilet efter et træf ! Grin

Vi ses !

Hilsen
Famillien Hoffmann
Logged
Pages: [1] Print 
« previous next »
Jump to: