| Home  Blogs Help Search Login Register  
« previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: Sommertræf 2016  (Read 13903 times)
Bagheera Lars
Sr. Member
****
Posts: 170



« on: August 03, 2016, 06:48:24 am »

Sommertræf 2016
2. -4. sep. Carlsberg Camping, Tåsinge.

Kære Matravenner.


Dette års sommertræf finder som nævnt tidligere, sted på Carlsberg Camping, på Tåsinge, Sydfyn. Vi har været der for 6 år siden, og vi var meget velkomne igen. Vi har som sædvanlig reserveret en masse dejlige hytter, samt et dejligt grønt område til opstilling af telt og biler.

For de af jer der ikke var her for 6 år siden, kan jeg fortælle at det er en dejlig plads, med hytterne placeret for sig selv i et hjørne af pladsen, med flot udsigt over Svendborgsund.

Vanen tro vil der fra lørdag formiddag være udformet et hyggeligt, stille og roligt program, med både lidt kørsel, lidt seværdigheder samt selvfølgelig fremvisning af vore pragtfulde køretøjer.  Der er som sædvanlig sørget for lidt godt til ganen undervejs. Aftenen vil traditionen tro foregå med spisning og hygge i teltet.

Skulle vejret vise sig fra sin værste side, er der på pladsen mulighed for indendørs ophold.  Mere udførligt program fremsendes til samtlige tilmeldte en uges tid før træffet.

Vi fastholder som altid konceptet med at skyde træffet i gang allerede fredag eftermiddag, da det har været en stor succes de foregående år. Der vil derfor som vanligt være fællesspisning i teltet fredag aften for alle os der ankommer fredag.

Arrangørgruppen er pt. i fuld gang med at planlægge weekenden.


Tilmeldingsfrist: så hurtigt som muligt!, Grundet hyttereservation dog senest 7. august 2016!!.


Tilmelding til Lars Tjørnelund på 40 19 75 79, eller mail@ryslinge-el.dk



Priser:
Fredag-søndag: Kr. 500,- for voksne, samt kr. 150,- for børn under 12 år. I prisen er inkluderet følgende: aftensmad fredag, morgenmad lørdag, frokost, seværdigheder, kaffe og aftensmad lørdag. Morgenmad søndag. 2 x overnatning

Lørdag-søndag: Kr. 400,- for voksne, samt kr. 100,- for børn under 12 år. I prisen er inkluderet følgende: frokost, seværdigheder, kaffe og aftensmad lørdag. Morgenmad søndag. 1 x overnatning.

Drikkelse medbringer man selv.

Et mere fyldestgørende program for weekenden vil blive fremsendt ca. en uges tid før træffet.

Vi glæder os meget til at se jer i det Sydfynske.                      www.carlsbergcamping.dk

Lars Tjørnelund.
Logged

M 530 LX 1972, Bagheera 1 S 1976, Rancho 1978
Bagheera Lars
Sr. Member
****
Posts: 170



« Reply #1 on: August 03, 2016, 07:19:40 am »

Kære Matravenner

Vi nærmer os tilmeldingsfrist, og det ser lidt trist ud med tilmeldinger  Huh (pt. 17 personer). Jeg håber da der sidder nogen derude der har glemt det, og som nu ryger til tasterne, og sender mig en mail, eller SMS.

Kom frisk!... Jeg sidder og venter!....I vil jo gerne...og i ved det bliver en fantastisk weekend!  Grin Grin  Wink

Lars
Logged

M 530 LX 1972, Bagheera 1 S 1976, Rancho 1978
Bagheera Lars
Sr. Member
****
Posts: 170



« Reply #2 on: August 25, 2016, 08:07:44 am »

Kære Matravenner.

Så er der godt en uge til vi mødes. Vi er endt op med ca. 30 deltagere. Det er dejligt, dog lidt færre end vi plejer.

Der er planlagt en hyggelig lille tur lørdag, og samtidig afsat fornuftig tid til hygge og dækspark på campingpladsen.

Prognoserne for vejret ser pt. gode ud, så lad os håbe det holder  Smiley

Vi ses på næste fredag.

Lars
Logged

M 530 LX 1972, Bagheera 1 S 1976, Rancho 1978
northmurena
Sr. Member
****
Posts: 210



« Reply #3 on: September 04, 2016, 02:29:57 pm »

Vil bare sige tusind tak for i går. Det var en mega-hyggelig træf og jeg var rigtig glad at møde alle denne søde mennesker igen. Desværre var tiden bare for kort til at snakke med alle så langt som jeg har ønsket mig.

Glader mig til næste år.

Kai 
Logged
FOB
Jr. Member
**
Posts: 47


83 Murena 2.2


« Reply #4 on: September 06, 2016, 10:35:26 am »

Tak for et hyggeligt træf !

Dejligt at møde jer alle  Smiley

Christa & Finn
Logged
Pages: [1] Print 
« previous next »
Jump to: