| Home  Blogs Help Search Login Register  
« previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: Kan den sælges? Grand Espace JE...  (Read 11085 times)
JLA_DK
Newbie
*
Posts: 10


« on: January 31, 2018, 11:45:19 am »

Hej

Jeg har en Renault Grand Espace (JE) 2.2 dCi 130 HK fra '02, kørt ca. 300.000 km.
Den står nu muligves med en defekt turbo og kræver penge Angry
Samtidig står jeg i en situation, hvor en bil af denne størrelse ikke længere er så vigtig.
Det store spørgsmål er selvfølgelig om den skal repareres og køre videre, sælges som den er eller sendes til skrot.

Vil i mene at der er penge i den som den står nu ?

Bilen har kørt langt, men kører rigtig godt og motoren har ikke givet de store problemer mens jeg har haft den...
Den har lige været igennem syn.
Logged
Matra_Hans
YaBB God
*****
Posts: 659


Owner of Bagheera, Rancho, Murena & Espace


« Reply #1 on: February 04, 2018, 10:46:51 am »

Hej
Desværre er vores dejlige Espace’er ikke særlig populære på brugtbilmarkedet (slet ikke diesel udgaverne), jeg her lige checket i Den Blå Avis, der er en Grand Espace til salg for 9900 kr, det er en 1998 diesel model med 345.000 km på tælleren, der er ikke oplysninger om fejl på bilen. Så at sælge din med en defekt turbo vil nok blive svært. Men hvis du vælger at reparerer den og beholde den vil du formentlig have en stor og dejlig bil mange år endnu.
Jeg har selv en Grand Espace dT fra 1998 med 430.000 km på tælleren, de mange km har bilen klaret uden større reparationer, kun alm. vedligehold.

Mvh Hans
Logged
JLA_DK
Newbie
*
Posts: 10


« Reply #2 on: February 06, 2018, 08:14:54 am »

Hej Hans

Tak for input.

Ja, det er en dejlig og velkørende bil der formentlig vil kunne køre mange år endnu, derfor synes jeg goså det er spild af god bil at køre den til skrot  Embarrassed

Desværre så har vi ikke brug for en bil i den størrelse længere og havde faktisk planer om at sælge den i løbet af det næste års tid alligevel. Den koster jo alligevel en del i grøn afgift  Shocked

Det bedste ville selvfølgelig være at der var en der ville købe den der selv kan skifte turboen, så det kan gøres til en overkommelig pris...
Logged
Pages: [1] Print 
« previous next »
Jump to: