Tusind tak for alle inputsne... fantastisk...
Tror jeg prøver ham i Roskilde mht sporing og balance.
Mht. v6'eren er det en lidt længere historie.. næsten for forfærdelig at fortælle.
Her er den ultra korte version: Da jeg havde fået lagt det hele an (papirer var iorden osv.), havde fået skiftet nogle dele, og det eneste der manglede, var en topfarts-og-bremse-test i jylland, døde den dejlige v6'er for næsen af min kone og jeg. Min kone tog den til 5500 omdrejninger og så sagde det "Skraaaaaald".
Efter min svigerfar tømte olie af bundkarret, fandt vi de første alu-cornflakes fra et stempel-hoved.
Men for det ikke skal være løgn, så skal jeg ha nogen til at kigge på motoren idag faktisk. Så det er den gode nyhed (og desværre osse lidt dyre
).
Sååå en gang til efteråret er den fohåbentlig på plader og så skyder jeg nok min nylakerede hvide 2.2 af (for s... den er osse blevet flot
)
Mange hilsener,
Jesper