| Home  Blogs Help Search Login Register  
« previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: Blå Murena på DBA  (Read 10974 times)
hoffmann
Sr. Member
****
Posts: 168


I'm a llama!


« on: November 05, 2010, 01:45:44 pm »

http://www.dba.dk/matra-murena-3-doers/id-69535091/

Hej Matra venner, jeg har få vejne af sælger lagt et link til annoncen. Jeg skulle bede interesserede ringe på telefon nummer i annoncen da han ikke ser sin mail hver dag! Da sælger er pænt over de 80 år mener han der er blevet for besværlig at komme ind og ud af bilen! ellers siger han at han er meget glad for at køre i den dejlige sportsvogn. Bilen er istandsat og vedligeholdt af mekaniker og skulle være i meget god stand!
Hilsen Poul Hoffmann
Logged
hoffmann
Sr. Member
****
Posts: 168


I'm a llama!


« Reply #1 on: November 06, 2010, 09:16:29 am »

Der medfølger en reservedelsbil, er der nogen af jer der kender til den ?
Logged
René Holm
Jr. Member
**
Posts: 47


« Reply #2 on: November 07, 2010, 01:33:16 am »

Hej Poul.

Ja det er min den gamle. Men dengang var det en 1,6 liters.  Wink, jeg kan også se at sæderne er blevet skiftet ud til det bedre.....
Logged

1983 Matra murena 2,2
Morten Blom
Full Member
***
Posts: 78


« Reply #3 on: November 08, 2010, 10:48:32 am »

Er der nogen der ved om reservedels-bilen er komplet?
Logged
hoffmann
Sr. Member
****
Posts: 168


I'm a llama!


« Reply #4 on: November 08, 2010, 11:49:29 am »

Er der nogen der ved om reservedels-bilen er komplet?
Reservedels bilen er ifølge sælger i en sådan stand den igen kan komme ud og køre. Der er forlangt 15000 for den ekstra bil, men jeg ved ikke om der er betalt afgift af den.
Logged
krede
YaBB God
*****
Posts: 1172



« Reply #5 on: November 08, 2010, 05:33:48 pm »

er bange for at 75000kr er lige i overkanten.. selv for en Murena 2.2 i fin stand. Sad
Logged
hoffmann
Sr. Member
****
Posts: 168


I'm a llama!


« Reply #6 on: November 08, 2010, 10:53:43 pm »

er bange for at 75000kr er lige i overkanten.. selv for en Murena 2.2 i fin stand. Sad
Hvis du sammenligner med priser på gode tyske biler ender prisen nemt over 75000 inden bilen er på DK plader
 Afgift, hjem transport, omkostninger til syn og plader bliver hurtig til mange penge!
Jeg har selv prøvet at købe en tysk "nysynet" bil der langt fra kunne synes i Danmark.

Er der måske nogen der ved noget mere om reservedelsbilen ?
Hilsen Poul
Logged
Morten Blom
Full Member
***
Posts: 78


« Reply #7 on: November 09, 2010, 12:35:05 pm »

Jeg synes at 15000 er lidt rigeligt penge når den går under at være reservedelsbil  Roll Eyes
Forresten gav jeg 10500 for en 1,6 der stortset kunne synes i danmark da jeg hentede den..
Logged
krede
YaBB God
*****
Posts: 1172



« Reply #8 on: November 09, 2010, 12:51:05 pm »

I 2006 stod gav jeg ca 55000 for min 2.2 inklusive afgift og toldsyn MED tunet motor.
Den var i glimrende stand, med ny knast, topstykke, gearkasse, og bærearme.
Enig!. priserne er steget en del i Tyskland siden, men vi havde da en hvid 2.2'er til salg herinde et pænt stykke tid, som faldt til noget under 75, før den fandt en køber.. og den var vist også i udmærket stand.
Logged
hoffmann
Sr. Member
****
Posts: 168


I'm a llama!


« Reply #9 on: November 09, 2010, 02:22:37 pm »

I 2006 stod gav jeg ca 55000 for min 2.2 inklusive afgift og toldsyn MED tunet motor.
Den var i glimrende stand, med ny knast, topstykke, gearkasse, og bærearme.
Enig!. priserne er steget en del i Tyskland siden, men vi havde da en hvid 2.2'er til salg herinde et pænt stykke tid, som faldt til noget under 75, før den fandt en køber.. og den var vist også i udmærket stand.
Trods de høje tyske priser må det siges at være købers marked nu! Selv om Matra er relativ sjælden, sker det nu og da at nogen sælger langt under det vi andre mener er en fair pris.
Logged
krede
YaBB God
*****
Posts: 1172



« Reply #10 on: November 09, 2010, 02:27:20 pm »

I 2006 stod gav jeg ca 55000 for min 2.2 inklusive afgift og toldsyn MED tunet motor.
Den var i glimrende stand, med ny knast, topstykke, gearkasse, og bærearme.
Enig!. priserne er steget en del i Tyskland siden, men vi havde da en hvid 2.2'er til salg herinde et pænt stykke tid, som faldt til noget under 75, før den fandt en køber.. og den var vist også i udmærket stand.
Trods de høje tyske priser må det siges at være købers marked nu! Selv om Matra er relativ sjælden, sker det nu og da at nogen sælger langt under det vi andre mener er en fair pris.
Ja!. Bestemt!... Og min erfaring, allerede dengang, var, at der er langt mellem "gode" Murenaer nede i Tyskland :/
Logged
hoffmann
Sr. Member
****
Posts: 168


I'm a llama!


« Reply #11 on: November 09, 2010, 02:43:39 pm »

jeg har også set en del Tyske biler og fandt kvaliteten meget svingende. Derimod fandt jeg sammenhæng mellem pris og kvalitet hos CARJOY i Holland.

Ser man sig godt om er der nu også mange rigtig gode Matra i Danmark. Og man har fordelen af at kunne undersøge bilen ordentlig inden handel.
Logged
hoffmann
Sr. Member
****
Posts: 168


I'm a llama!


« Reply #12 on: November 18, 2010, 08:06:43 pm »

Har lige talt med sælger, han søger hjælp til at få solgt sin dejlige bil !
Er der nogen der kender nogen som kan have interesse for den dejlige bil ?
KOM FRISK !
Det er da en oplagt gave til konen eller søn/datter, det er jo snart jul :-)
Logged
Pages: [1] Print 
« previous next »
Jump to: