| Home  Blogs Help Search Login Register  
« previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: Sommertræf 2012  (Read 8783 times)
Bagheera Lars
Sr. Member
****
Posts: 170



« on: July 16, 2012, 04:57:54 pm »

Sommertræf 2012
31. august- 2. sep. på Stevns Camping, Strøby Sjælland.

Kære Matravenner.
Vi er i fuld gang med planlægningen af dette års sommertræf, og vil i år være lidt på forkant med invitationen, så værsgo!!....her er den!
I år finder træffet sted på Stevns Camping på syd/østsjælland, hvor vi har sat os på 8 dejlige 6-personers luksushytter med eget bad osv.

Vores nye tradition med at skyde træffet i gang allerede fredag eftermiddag fastholdes, da det har været en stor succes de 2 foregående år. Der vil derfor være fællesspisning i teltet fredag aften for de af jer der ankommer fredag.

Stevns Camping er en flot og moderne campingplads, med alle de faciliteter der kræves for at tiltrække børnefamilier, biltosser, og os andre normale feriefolk!..  . Pladsen ligger godt placeret i forhold til adskillige dejlige og oplagte udflugtsmål. Tove Skov er lokalkendt, og i fuld gang med at planlægge en skøn udflugt. Det kan allerede nu afsløres at vi skal en tur forbi Stevnsfortet, så der er noget at se frem til!

Traditionen tro, vil der fra lørdag formiddag være tilrettelagt et hyggeligt program med besøg af et par af områdets seværdigheder. Opstilling af biler, og selvfølgelig lidt mad og drikke.
Lørdag aften vil vi som altid holde grill-party i klubteltet.

Tilmeldingsfrist: så hurtigt som muligt!, dog senest d. 19. august.

Tilmelding til Lars Tjørnelund på 40 19 75 79, eller mail@ryslinge-el.dk

Priser:
Fredag-søndag: Kr. 450,- for voksne, samt kr. 150,- for børn under 12 år. I prisen er inkluderet følgende: aftensmad fredag, morgenmad lørdag, frokost, kaffe og aftensmad lørdag. Morgenmad søndag. 2 x overnatning

Lørdag-søndag: Kr. 350,- for voksne, samt kr 100,- for børn under 12 år. I prisen er inkluderet følgende: frokost, kaffe og aftensmad lørdag. Morgenmad søndag. 1 x overnatning.

Drikkelse medbringer man selv.


Vi glæder os meget til at se jer                                                 www.stevnscamping.dk


Tove Skov, Lars Tjørnelund.


PS. Til trods for at jeg har reduceret medlemslisten kraftigt pga. manglende kontingentindbetalinger fra sidste år, så kniber det stadig gevaldigt at få vore kære medlemmer til at betale. Jeg ved godt at vi ikke har nogen decideret betalingsfrist, men det bør vi måske, da der åbenbart er mange der glemmer det. Pt. har ca. 30 af listens 43 medlemmer betalt. Jeg vil anmode resten om at indbetale, hvis i selvfølgelig fortsat ønsker medlemskab. Næste års medlemsliste vil med hård hånd blive redigeret ud fra hvem der har betalt!!!.... Ja, jeg er hård!...men vel egentlig meget retfærdig!  Smiley

Lars Tjørnelund
Logged

M 530 LX 1972, Bagheera 1 S 1976, Rancho 1978
Bagheera Lars
Sr. Member
****
Posts: 170



« Reply #1 on: August 06, 2012, 07:19:29 am »

Tilmeldingsstatus 25 dage før kick off for sommertræffet 2012: 28 personer, samt 14 biler.......  Smiley
Logged

M 530 LX 1972, Bagheera 1 S 1976, Rancho 1978
Bagheera Lars
Sr. Member
****
Posts: 170



« Reply #2 on: August 20, 2012, 11:06:43 am »

Så er den officille tilmeldingsfrist udløbet. Pt. er 17 biler, og 35 personer tilmeldt. Det er dog fortsat muligt at melde til, da vi stadig har ledige pladser. Igen i år bliver træffet af international karakter, da der er ikke mindre end 4 forskellige nationaliteter tilmeldt!!....... og så er Jyderne ikke engang talt med!.. Wink

Lars.
Logged

M 530 LX 1972, Bagheera 1 S 1976, Rancho 1978
Jon Weywadt
YaBB God
*****
Posts: 1002



« Reply #3 on: August 22, 2012, 06:03:09 pm »

Så er den officille tilmeldingsfrist udløbet. Pt. er 17 biler, og 35 personer tilmeldt. Det er dog fortsat muligt at melde til, da vi stadig har ledige pladser. Igen i år bliver træffet af international karakter, da der er ikke mindre end 4 forskellige nationaliteter tilmeldt!!....... og så er Jyderne ikke engang talt med!.. Wink

Lars.

Min bil er desværre ikke køreklar, så jeg deltager ikke. Jeg har måttet sende mine bremsekalibre til Roy for at blive renoveret. Den venstre havde hængt og slidt klodserne helt ned til metallet.  Sad
Logged

Matranaut par excellence Cool
Fairhansen
Sr. Member
****
Posts: 131


« Reply #4 on: August 22, 2012, 07:33:54 pm »

Hej Jon

Ærgerligt med bremserne, men nu har jeg været med til 2 danske og 1 international træf, og på alle disse træf har flere deltagere haft deres vogne stående hjemme af forskellige årsager.
Det vil værer et tab at undvære din mekaniske entusiasme og opfindsomhed - hop da i en anden vogn og giv gas..

Håber vi ses

Henrik
Skanderborg
Logged

Murena 2.2 1982 - Renault Laguna 2012 - BMW K1300R 2013
Anders Dinsen
Administrator
YaBB God
*****
Posts: 3186



WWW
« Reply #5 on: August 22, 2012, 07:48:35 pm »

Det vil værer et tab at undvære din mekaniske entusiasme og opfindsomhed - hop da i en anden vogn og giv gas..

HØRT! HØRT! Cheesy
Logged

1982 Talbot Matra Murena 2.2 prep 142
2017 BMW i3 "Charged Professional" 94Ah

Used to own:
2001 Renault Matra Grand Espace "The Race" V6 24v
1997 Renault Matra Espace 2.0 8V
1987 Renault Matra Espace J11 2.2
northmurena
Sr. Member
****
Posts: 210



« Reply #6 on: August 22, 2012, 09:43:51 pm »

...."hop da i en anden vogn og giv gas.."

også "Mr. President fra Matra-Club Tyskland" kommer ikke med Matra. Je tror han kommer igen med "COMBO"og nyder pladsen for mange kasser Tysker øl ;-) 
Logged
Bagheera Lars
Sr. Member
****
Posts: 170



« Reply #7 on: August 27, 2012, 02:58:58 pm »

...21 Matraer, og 39 personer er tilmeldt årets træf!.... Dejligt  Cheesy. Så mangler vi bare at få styr på vejrguderne.....så kan det kun blive en fantastisk weekend!... Program er sendt afsted i dag til samtlige tilmeldte.

Vi ses på fredag/lørdag

Lars
Logged

M 530 LX 1972, Bagheera 1 S 1976, Rancho 1978
Pages: [1] Print 
« previous next »
Jump to: