| Home  Blogs Help Search Login Register  
« previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: Forude til murena kan leveres i Danmark.  (Read 6916 times)
flew
Jr. Member
**
Posts: 39


« on: October 15, 2007, 10:50:15 pm »

Prøvede lige at ringe til vores bilrude-leverandør ude på arbejdet, og de kan godt leverer den i DK. Dog var der en leverings tid på cirka et par måneder. Men den kan leveres i de tre original farver........

Firmaet hedder Pilkington AGR Danmark A/S

Ved ikke om de også leverer til private, ellers kunne vi nok finde ud af en måde at klare det på Wink

Logged
Anders Dinsen
Administrator
YaBB God
*****
Posts: 3186



WWW
« Reply #1 on: October 17, 2007, 09:49:47 pm »

Jeps Pilkington Danmark kan godt levere og prisen er ok, men stadig et godt stykke over den Michal kunne skaffe os i Tjekkiet. Det er vist også en særlig kontakt han har dér Wink
Logged

1982 Talbot Matra Murena 2.2 prep 142
2017 BMW i3 "Charged Professional" 94Ah

Used to own:
2001 Renault Matra Grand Espace "The Race" V6 24v
1997 Renault Matra Espace 2.0 8V
1987 Renault Matra Espace J11 2.2
Lennart Sorth
Administrator
YaBB God
*****
Posts: 831



WWW
« Reply #2 on: October 20, 2007, 08:35:38 pm »

Jeg har også fået ny forrude fra Pilkinton een gang - de lå inde med en bronze, til så vidt jeg husker ca 2700kr (plus moms). (engang i år 2000 eller kort derefter)

Prisen står ikke så klart længere, da det var en forsikrings friskade (jeg havde lige fået ny forrude sat i, havde kørt under 1000km da en lastbil samlede en sten op ca 200m forude og PANG!, det var den forrude.  Jeg har stadig et monster mærke hvor stenen lige mellemlandede ved siden af sprinklerdysen.

Men den nye rude er glimrende, og eftersom det var een de havde stående, leverede de fra deres lager i Glostrup (?) samme dag.

/Lennart
Logged

Lennart.Sorth@matrasport.dk
Murena 1983 1.9i silver // Honda e '20 Charge Yellow  // VW Polo '22 1.0 tsi silver//
Pages: [1] Print 
« previous next »
Jump to: